Ingenting kan stoppa mig, ni kommer hitta mig som död.

Är så sjukligt uppe i varv. Varför? Jooo, för snart ska jag titta på Vampire Diaries, äntligen! ÄNTLIGEN får jag se halvnakna vackra vampyr-män igen. Vilken lycka! 

Oklart hur jag har klarat mig såhär länge utan dem. Känner mig lite som ett barn i en godisaffär, fast i en mansaffär, ja eller inte en affär för män utan en affär enbart bestående av män.
Känns som jag är otydlig? Jaja, ni fattar och gör ni inte det så orkar jag inte förklara.

Är inte ens kapabell att bli arg på er eftersom jag är SÅ HYPAD. INGENTING KAN STOPPA MIG.
NIII KOMMER HITTA MIG SOM DÖD. 
Typ såhär:

Det här är kanske världshistoriens töntigaste låt. Kanske också den sämsta och mest pinsamma musikvideon som någonsin fått se dagens ljus.

Nog om det! NU TILL VAMPYRERNA.
Adjö!



Kommentarer
pj säger:

får man se lite bilder kanske??

2012-01-07 | 08:10:29
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback