Jag är hälften oompa-loompa


Alltså!! HUR liten ser inte min lilla hand ut på den här bilden? 


Ser liksom ut som att jag lånat en hand från ett barn eller typ en pyssling. EN OOMPA-LOOMPA. Det ser ut som en oompa-loompa-hand.


Se hur likt.. Skrämmer nästan mig själv nu. Jag kanske är hälften oompa-loompa?
Skulle på något vis förklara en hel del. Exempelvis mina skrämmande små händer, men också hur kort jag känner mig runt andra människor. Känner mig alltid som en dvärg trots att jag inte är dvärgstorlek. Jag kanske är dvärgstorlek utan att jag vet om det? Det är bara det att ingen vill säga något för att inte såra mina känslor.

Herregud, känner helt plötsligt ett behov att lära mig oompa-loompa-sången. Typ nu! Känner hur det rycker i mina oompa-loompa-ben. 



Ojoj, blir lite yr i huvudet av all ny information kring min person. Så mycket press nu! Färga håret grönt och ögonbrynen vita, införskaffa små, små vita handskar och finna mig små, små oompa-loompa vänner. Blir helt svettig av allt som måste göras.

Adjö!
?
PS. Jag kan inte låta bli att undra vem av mina föräldrar det är som bär på oompa-loompa-genen? Är det mamma eller pappa? I ärlighetens namn så skulle det kunna vara vem som. Båda har onekligen vissa likheter med the oompa-loompas.

Kommentarer
pj säger:

du är ingen oompa-loompa!! du är den finaste sötaste julie som finns.

2012-01-09 | 08:52:10
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback