Jag kunde galopperat runt i min lägenhet.

Alltså vänner. När jag googlade runt på rainbows and unicorns så hittade jag den här.



Herregud, vad jag vill ha en likadan. Jag hade ÄGT alla i den här kreationen. Jag kunde galopperat runt i min lägenhet, gnäggat och varit allmänt graciös. Dessutom kunde jag (elegant och mycket värdigt) stångat Fisen och Meja om de blev för ansträngande. Möjligheterna med denna dräkt gör mig helt andfådd.

DEN som vet NÅGONTING om en liknande dräkt (helst för vuxna eller mycket tjocka barn) måste GENAST meddela mig detta, så jag kan införskaffa denna skapelse. Bums bastu.

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

du är så himla knäpp!!! men I looooove you

2012-01-21 | 07:58:37
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback