Jag lever i en lögn.

Halli hallå vänner!
Jag vet att nu har saknat mig men ni behöver icke vara rädda. Nu är jag tillbaka och allt kommer bli som förr. Män kommer dreglas över, lill-handen kommer vinka och människor kommer dömas. Ingen fara på taket, så att säga.

Mitt nyår var.... Helt jävla fantastiskt underbart askul! Herregud. Jag som alltid har avskytt nyår, eftersom det aldrig blir som man har tänkt sig. Man tänker att "ojoj, i år ska minsann nyår bli den bästa dagen i mitt liv" och så blir det alltid "helvete, vilket nederlag". MEN INTE I ÅR. I år var det så roligt att hela min kropp är full av blåmärken, som ett bevis på att nyår inte bara var en illusion. SÅ ROLIGT VAR DET.

Jaaaa, jag ska lägga in bilder och berätta mer ingående. Men idag åker jag hem till la Stockholmia, så jag hinner inte riktigt just nu.

ÅHHHH JAG ORKAR INTE ÅKA HEM. Dör typ. Hinner bara åka upp, skriva en uppsats, borsta mitt hår, måla en nagel och packa mina grejer, sen måste jag flytta hem igen. GUD VA JOBBIGT. Har flyttat så många gånger nu att jag borde få en medalj. Eller en pokal! 

När jag va liten var jag helt övertygad om att pokal egentligen hette vokal och att hotell hette votell. Vägrade inse att jag hade fel också, trots att jag förstod i lill-hjärtat att jag levde i en lögn. Inte mycket har förändras där heller. HEHEHEHE.

NÅJA. Nog med bittheter! Dags att packa. Igen. 

making an animated gif

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

du kanske får en vokal av mig;)

2012-01-02 | 13:31:09
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback