Lill-magen full av kinamat.

Hallihallå!
Allt bra? Skönt att höra.
Åter till mig. Skolan var trevlig, skönt att vara tillbaka. Lite underligt var det dock, att allting var exakt som innan jag åkte. Det var ju ändå typ 8 månader sen jag var där, men allting var liksom sig likt. Kände liksom lite konstigt! Men bra. Men konstigt. Ja, ni fattar.

Efter skolan så gick jag och Becca till bibblan och skrev ut mitt studieintyg, så jag kunde skicka mitt kontrakt till HFAB. Sen bjöd Becca mig på fika efter att vi hade snokat på lägenheten som ska bli min. Så underbart att träffa Becca igen, fika i hennes lilla lägenhet och klaga på skolan. MYSIGT!

Jaja, nu är lill-magen min full av kinamat och jag ska nu inta en kopp kaffe. Känner liksom lite att bloggen varit lite lam på sista tiden? Måste bättra mig. Ger dessa fina bilder så länge.






Känns kanske lite som att jag var mer entusiastisk än Mejakatten under denna fotografering. Eller nää förresten. Hon älskade det.

Adjö.

Kommentarer
Amelie säger:

Du är fin!! Och snart är du här :D

2012-01-16 | 21:42:44
pj säger:

jag tror meja är glad över att hon får vara med i bloggen lite, fisen är ju annars alltid ett hett samtalsämne. pussa the catz från mig!;)

2012-01-17 | 08:42:43
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback