Min rumpa är Sveriges flagga.

Skulle gå och köpa chips till mig och... mig innan. JAG HÖLL FAN PÅ ATT BLÅSA BORT. Vad är upp med det här vädret egentligen. Jag som skulle springa en liten skvätt. Blev ju inget med det.

Försökte dock mig på att träna lite här inne på sovrumsgolvet. Det gick inte. Varför undrar ni? Joooo, för att min rumpa gör så ont att jag inte kan sitta. Det är en omöjlighet att lägga någon som helst tyngd på lill-stjärten min. Den är för övrigt blå/gul nu. Lite som Sveriges flagga. Gud va patriotisk jag är, en riktig viking. Man skulle kunna fira upp mig i närmsta flaggstång och använda mig som flagga. Ingen hade sett att det var jag. Fantastiskt.


JAAAAA, jag vet att jag är tjatig. MEEEEEEN ALLLAAA OMKRIIIING, DE MÄRKER IIIINGETING!!! DET GÖR OOOOONT!!  Typ såhär:



Adjö.

PS. Jag hatar den här låten. Min rumpa älskar den. Rumpan påstår att han (hon? oklart) kan relatera till Lena Phs smärta. Är nog faktiskt beredd att hålla med.

PS 2. Jaaaa, jag har druckit ett eller två glas vin. VAD SKA NI GÖRA ÅT DET? VA? VA?

Kommentarer
pj säger:

jag vill se kort på lillrumpan!!!!

2012-01-04 | 06:54:41
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
MATILDA säger:

gillar din header!

2012-01-04 | 10:05:41
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback