Slagen hjälte.

Vänner!
Jag är en slagen hjälte. Varför slagen? För att jag vaknade och mådde kräkilla, har dock inte kräkt ännu vilket måste ses som ett pluss. Varför hjälte? Varför inte?

Skulle träffat Ida och världens sötaste Minna idag, men det blev ju inget med det. Blir så trött på världen när den gör såhär. Har liksom inte ens fått i mig något kaffe (!) ännu, och jag har varit vaken i två timmar. Då kan ni ju kanske tänka er hur illa jag mår.

Jaja, nu ska jag leta upp fisen och tvinga honom till en liten skedning, tänker att han ska vara stora skeden idag eftersom jag känner mig så ynklig. Sen ska vi titta på Efter tio med Malou på datorn i sängen. Tjockafisen älskar också Malou (såklart).


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

såklart han gör, vem gillar inte Malou?

2012-01-27 | 08:31:00
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback