Små, små enhörningar.

Godafton vänner!
Gekås igår var enormt lyckat. Hittade typ allt jag behövde pluuuusssss en onepiece! Och inte vilken jävla tråkig onepiece som helst (RuLEbreAKerN) utan en i mörkblått typ superfluffigt material.
Ser nu ut som en jättestor Björnunge. En jättebjörnunge.

Jag kommer aldrig ta av mig den. Varför? För att den känns ungefär som att vara insvept i fluffiga, lena moln när man har den på sig. Det känns som att inuti björndräkten är det fullt med vackra regnbågar och under regnbågarna springer de runt små, små enhörningar och gnägger mjukt.



Ungefär så är det att ha på sig min björndräkt. Därför kommer jag leva och dö i denna dräkt.



Ursäkta? Vad sa ni? Hur den ser ut? Joo, jag orkade inte ta kort på mig själv, så jag letade upp en bild som på ett ungefär kunde illustrera hur den ser ut. Jaa, typ så här ser det ut när jag chillar loss i soffan.



Jajemän, mycket attraktivt.

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

men jag vill se bild!!!!

2012-01-21 | 07:59:41
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback