Som att prata med mig själv, fast bättre.

Hej och hallå där!

Idag har varit en lång men bra dag. Drog till lill-skolan vid typ 11 tiden och rockade loss fram till redovisningen vid två. Pratade mig igenom två timmar och gick sen och mötte Pj klockan fyra! 

Vi handlade lite, sen lagade hon mat till mig (lyx) och sen åt vi glass. Aaaa, just det, vi pratade också. Vi pratade, pratade och pratade lite till. Älskar att prata med Pj. Det är lite som att prata med mig själv, fast bättre. 

Nu är jag i alla fall hemma och ska se lite serier och dricka lite kaffe. 

Adjö!

Kommentarer
pj säger:

hahah du är så rolig!! Det var heeeeelt underbart igår.

2012-01-24 | 08:41:50
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback