Torpedkatten.

Vänner! Jag är nu hemma från Lund. Jag har haft det apbra! Bra som apa liksom. Jag har druckit vin, skrattat, ätit, tittat på vackra män, shoppat osv osv. Allt med världens finaste Amelie. Ganska bra jaaaa!

Nu sitter jag och skriver en lite inköpslista eftersom jag och mor min ska åka till Gekås och införskaffa lite saker till lägenheten. Det skall bli trevligt!

Eller jaaaa... Jag försöker skriva. Det är så oerhört svårt när en liten, liten Mejakatt hela tiden försöker sno min penna. Den lilla tjuven. Funderar starkt på att ringa någon slags uppfostrings-anstalt för små, små katter. De kanske kan få ordning på henne. Dumkatt.



Eller så skickar jag Tjockafisen på henne. Torpedkatten. Han kanske kan få bukt på henne, tänker mig genom något liknande den här manövern. 

Adjö.

PS. Jag gillar att rättstavningsprogramet ville ändra "torpedkatten" till "häromnatten". Hahaha. Så jävla dumt.

Kommentarer
pj säger:

häromnatten, ahhahahah!!! JAG SAKNAR TJOCKAFISEN!!! och mejakatten också men tjockafisen visar ju kärlek och det behöver jag:)

2012-01-20 | 16:57:48
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback