Trödigt.

Godafton.
Alltså, jag glömde kanske lite att det var röd dag idag, vilket gjorde att jag åkte in till stan och sen hem igen. Hann inte gå någonstans eftersom jag var inne i stan 5 och ALLTING stängde klockan 5. Ganska onödigt.
Som tur var ringde Amelie mig precis när jag upptäckt mitt misstag och dämpade därmed ilskan som uppstod. Vi pratade sen i cirkus tre timmar om ingenting. Fantastiskt skönt att få prata av sig lite!

Kom hem, åt hemmagjord hamburgare samtidigt som jag pratade med Amelie. Sen la vi på för typ en halvtimme sen och nu sitter jag här och glor. Trödigt.

Såhär ser jag ut idag, ifall ni skulle undra.





Adjö.

Kommentarer
Amelie säger:

Det var ett fantastiskt samtal! Och du är snygg:) SNUGG!

2012-01-06 | 20:58:35
pj säger:

ZNYGG!!!!!!!!!

2012-01-07 | 08:11:24
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback