I told a midget, "Bitch, I do it big. Hippopotamus"

Alltså, vänner.
Häromdagen pratade jag och Amelie om att vi skulle vilja ha en speciell låt som spelades varje gång vi gick in i ett rum.
Amelie föreslog en Eminem-låt till sig själv och en Orup-låt till mig (subba). Va fan är det för jävla skit? Varför ska hon ha en cool låt och jag ska ha en fjantig superkäck låt? Jag är väl för fan inte superkäck?

Känner mig förnedrad och förminskad av hennes förslag. Så jag tog fram två egna alternativ som känns mycket mer jag!

Förslag 1: Jaa, alltså låten talar väl lite för sig själv. Jag vill dock påpeka att jag vill att Lil Waynes del spelas när jag spatserar in i rummet. Varför? Av två anledningar. 1. För att han är bäst, liksom jag. 2. För att vi har så mycket gemensamt. Jag och Wayne. Two peas in a pod, så att säga.




Förslag 2: Tycker även denna låten talar för sig själv. Men främst tycker jag om en mening i denna lilla visa. Självklart från Lil Waynes del: I told a midget, "Bitch, I do it big. Hippopotamus". Genialt



Såååå vilken tycker ni jag ska ha? Ni har nu makten i era händer. 
Hahahahaha nej, jag skoja bara!! Det har ni inte.

Adjö.

Kommentarer
Amelie säger:

Haha jag låter som en riktig bitch! Inget minne av detta, du har nog drömt ;)

2012-01-10 | 16:25:48
pj säger:

alltså du kan ha båda två. det klarar du.

2012-01-10 | 17:15:23
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback