Skutt iväg.

Hej hej lill-bloggen min! 
Orkar inte riktigt skriva en massa idag, så jag ger därför er en lista. En lista om mitt 2011, varsågod och läs!

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Gud ja, hur mycket som helst! Lite tråkigt och lite roligt. Bland annat så flyttade jag och mina katter till Stockholm alldeles själva.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa, två stycken! Johanna fick Propellen och Ida fick Minna. Bästa flickorna i världen :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag onekligen väldigt, väldigt tacksam för.

Vilka länder besökte du?
Sverige? Herregud va jag känner mig tråkig nu. Så jävla tråkig är jag.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Hmm, stabilitet? En egen lägenhet.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Alltså en hel del riktigt rövhåliga datum kommer jag minnas. Meeen de som verkligen spelar någon roll är 28 Juli, då Minna föddes och den 13 Augusti, när jag flyttade till Stockholm.

Vad var din största framgång 2011?

Min största framgång är att jag kämpat mig igenom alla tillfällen som jag bara velat lägga mig ner och dö. Och att jag äntligen lärt mig att be om hjälp när det blir för mycket för lill-hjärtat mitt (det är dock en ständig kamp mot lill-hjärnan).

Största misstaget?

.Att jag inte lyssnade på min magkänsla och att litade mer på någon annan än mig själv.

Bästa köpet?
OHHH, va svårt att välja. Alltså alla mina köp är bra, men om jag mååste välja. Hmmmm, min dator!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hahaha, är det ens en fråga? Kläder, skor, väskor, smycken, smink osv. Vi kan sammanfatta det som "stuff".

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, mycket! Mina vänner exempelvis. Vem kunde ana att jag skulle ha de bästa vännerna i världshistorien?

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Ojoj! Så många. Men för att välja några: Florence + the machine - shake it out, Sara Bareilles - breathe again, Chris brown feat lil wayne - look at me now och Salem al Fakir - Astronaut.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare, mycket ledsnare än någonsin förr. Men jag lärde mig mycket mer än tidigare år också, vilket inte skall underskattas.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade varit snällare mot mig själv och inte glömt bort att jag också är viktig.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.
Blev du kär i år?

Nej, gud nej.

Favoritprogram på TV?
Hehehehehe alltså, alla vet la redan som läser lill-bloggen? Men här är några: Vampire diaries, Sons of anarchy, Cougar town etc etc etc. OCH EFTER TIO MED MALOU.

Bästa boken du läste i år?

Jaaa, har ju läst cirkus en miljard böcker meeen Stockholm rosè var jävligt rolig och Ellen Degeneres bok.

Något du önskade dig och fick?
Se nästa fråga.

Något du önskade dig och inte fick?
Paul Wesley och Charlie Hunnam!!! VAR ÄR DEM? Jag önskar mig BARA två jävla saker och får inte ett skit. Blir så trött.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Levde i en lögn, bokstavligen. Hahhahahaha, jävla skitdag. Jag orkar inte ens förklara.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaajooo, men å andra sidan så lär man sig en väldig massa om sig själv när tråkiga saker händer. Så egentligen, nej. Jag är så jävla mycket bättre nu än innan.

Vad fick dig att må bra?
Världens bästa katter, mina små, små vänner och min fina, galna och underbara familj. Och att jag upptäckte att man fixar så jävla mycker mer än vad någonsin kunde föreställa sig. Oerhört lugnande känsla.
OBS! Kom på att jag glömde skriva MITT JOBB. Kommer sakna det jobbet med hela min själ. Världens bästa jobb. Punkt.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Hahaha men åh, är det ens en fråga? Vet ni inte det så kan ni nu genast sluta läsa min blogg. Bums. Skutt iväg.

Vem saknade du?

Min familj och mina vänner, det är långt till Halmstad när man är ledsen. Just nu saknar jag mina pälsbollar. ÅH :(

De bästa nya människorna du träffade?

Hanna! Eller jaaa, jag hade ju träffat henne innan men ändå. Mina två små jobbebarn. Sötare barn får man fanimej leta efter!

Mest stolt över?

Mig själv.

Högsta önskan just nu?

Att få dela säng med Jax i Sons of Anarchy för resten av mitt liv. Alltså, jag skulle ge bort min högra testikel (om jag hade en... Eller så har jag det? Ingen vet säkert).

ADJÖ!


Kommentarer
Ida säger:

<3

2012-01-10 | 01:32:41
pj säger:

fina du! Du är så fantastisk:)

2012-01-10 | 08:45:21
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback