Viktigt meddelande.


Alltså, jag vill nu göra ett officiellt statement såhär på lördagskvällen. Jag har något viktigt att meddela er kära bloggläsare.

Jag har efter mycket research, noga överväagnde och livliga diskussioner med Tjockafisen valt att lägga till Garret Hedlund till min samling av vackra män. Vi är alltså uppe i tre stycken vackra män nu.

Ursäkta? Vet ni inte vilka de andra är? Herregud, ibland kan man tro att ni inte känner mig alls. Paul Wesley och Charlie Hunnam. Såklart.

Varför jag lägger till Garret Hedlund? För att han är snygg. Jag orkar inte utveckla. Sluta ifrågasätt mina val. Han är bara så jävla... snygg.







Kommentarer
pj säger:

mmm fint för ögat!

2012-01-28 | 18:40:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback