Ett stort plus.

Alltså, vänner.
Jag vet att ni ofta funderar på vad jag gör, hur jag ser ut, vem jag pratar med, vem som får äran att vara i min närhet osv. Här får ni ett litet smakprov, i form av vad jag har haft på mig på sista tiden.
Jag vet att vi nu tar ett stort steg i vårt förhållande. Jag vet. Men det är ni värda. (typ)

Varsågoda. 



Adjö.

Ps 1. Vet inte om ni anar en röd tråd i mitt poserande? Fantasifullt!

Ps 2. Alltså, inser nu att det ser ut som jag försöker visa min rumpa på en av bilderna. Det är felaktigt. Jag vill visa att ryggen är öppen på tröjan jag har på mig. Att rumpan syns är bara ett plus. (Ett STORT plus. HEHEHE. Fattar ni? Stort? HEHEHE. Jaja.)

Ps 3. Den blåa stora, lösa tröjan på tredje bilden. Ja, den! Den har jag fått av Amelie i födelsedagspresent!! FIN VA!? AA, vet.

Kommentarer
pj säger:

gaaaaaaaah vad snygg!!!!!!

2012-07-23 | 23:56:02
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback