Apropå panter.

Apropå panter, så har jag min allra första jobbdag på nya lill-jobbet mitt imorgon............

Är lite nervös, meeen det kommer nog gå bra! Problemet är att jag inte kan sluta fundera på allt jag kan lyckas göra fel. Jag är ju lite mästare på att komma på scenarion som antagligen aldrig kommer inträffa. Ju mer otroliga scenarion desto bättre. MEN jag kommer inte tända eld på någon eller liknande. INTE!! 
DET KOMMER GÅ ASBRA. Sådeså.....

Men ni kan la ändå tänka på mig imorgon när jag på ostadiga ben vandrar iväg i gryningen (läs: 11.00)? Snälla?

Tack på förhud.


Kommentarer
pj säger:

jag ska tänka på dig finaste julie

2012-06-13 | 23:37:42
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback