Äta-tills-jag-spyr-humör.



Jaaaha, igår var det midsommar. Jag hade en oerhört lugn midsommar hos mina päron. Vi drack vin, pratade, tittade film och skrattade. Väldigt mysigt! 
Ska jag vara helt ärlig var jag inte alls på midsommarfestigt-humör, och det är jag inte heller idag. Är liksom mer på sitta-under-en-filt-och äta-choklad-tills-jag-spyr-humör, vilket jag ärade nyss genom att äta upp en 100grams toblerone på cirkus en halv minut. Mår nu extremt illa.. Får ju kanske lite skylla mig själv. LITE. Okej? Bra.

Såhär såg jag hur som helst ut igååååår:




PS. En närmare titt på klänningen, om man skulle vilja ha det.


Kommentarer
pj säger:

alltså du är så snygg! och vilken fin klänning!!! vart har du köpt den??????=)=)=)

Svar: Tack bebis!!! På H&M :)
Julia

2012-06-24 | 08:58:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback