En sofistikerad katt.

Här ser ni en katt med klass, stil och mycket pengar (antar jag). En sofistikerad katt. En katt med hög moral och med ett välutvecklat samvete. 

Känner ett starkt behov av denna typ av katt, eftersom jag uppenbarligen bara har lyckats finna katter som fiser mig i ögat och sen gömmer sig bakom sängen och hånskrattar (läs hånmjauar) rått, alternativt flåsar/dreglar mig i ansiktet samtidigt som de hoppar på mitt huvud, när jag försöker sova. 

Jag är då verkligen inte crazy catlady efter den här natten. Det är jag inte. Snarare crazy catkiller om jag ska vara ärlig. 

Adjö.


Kommentarer
pj säger:

Men åhhh bebis, är missarna elaka mot dig?? Du som är så bäzt!

2012-06-19 | 17:00:49
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback