Han stirrar på mig, samtidigt som han visslar introt till Gudfadern.

Ja, vänner. Varför har jag inte bloggat på en halv evighet?

JO, det ska jag berätta!!
I ÄRLIGHETENS NAMN (gör korstecknet och kysser på mina små fingar) så har jag inga bra ursäkter till varför jag
inte har bloggat................

FÖRUTOM DE HÄR:

1. Jag har adopterat en enhörning. Han heter Muffin och tar upp all min tid. Muffins favoritsyssälsättning är att stå i diverse mörka hörn i lägenheten och stirra på mig, samtidigt som han visslar introt till Gudfadern. 

2. Jag har börjat arbeta som Batman. Jag vet inte om ni visste det här, men jag är superstark och jättesnabb (och äckligt snygg i tights). Har hur som helst börjat bygga lite på min batmobile. Det går långsamt framåt.

3. Mejakatten stal min dator och gjorde om den till ett rymdskepp. Hon bor nu på en annan planet. Oklart vilken. Jag tror inte hon älskar mig längre, eftersom jag aldrig får några kärleksbrev eller vykort med vinkande björnar på. Det enda hon skickar är teckningar på katt-gubbar som gör obscena gester.




SÅ. Nu vet ni varför. NU går vi vidare. VEM ÄR MED MIG?!?!?!


Adjö.

Kommentarer
Amelie säger:

JAG ÄR MED! Alltid redo, till din tjänst, etc etc.

2012-06-11 | 22:03:43
Bloggadress: http://amylee.blogg.se/
pj säger:

hahahhaha du är så härligt störd!

2012-06-12 | 12:29:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback