Helvetesbloggen har nu ny design.

Alltså vänner, jag har suttit i fleera timmar nu och fixat och donat med min bloggdesign. Blev så arg att jag på allvar övervägde att stänga ner skiten. Gjorde dock inte det.
Till er lycka!! Såklart. MEN FY FAN, ett tag var det hemskt. JÄVULISTISKT som Hanapee hade sagt.

Jag anar mig se en röd tråd i bloggen idag. Ett slags helvetes-tema. Huuuur som haver, så lyckades jag tillslut och har nu ändrat om hela jävla lill-bloggen min!!!!

UPPDATERA sidan så får ni skåda spektaklet!



Adjööö.

Kommentarer
Nina säger:

Supertjusigt blev det :)

2012-06-24 | 22:46:05
pj säger:

ahaa nu kommenterade jag till fel inlägg, fattade inte att den låg över inlägget haha dumtjej.se! Den blev superfin precis som du bebis!

2012-06-25 | 14:50:05
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback