Jävla cowboys.

Alltså, om ni skulle få en väldig lust att se ut som en indian någon dag, så kan ni införskaffa denna fräsiga huvudbonad på H&M. (Eller så låter ni bli. Det är ett viktigt alternativ att noga överväga)

Personligen är jag mer cowboy-typen. Ni vet cowboy-boots, väst i brun mocka med fransar, läder-chaps och cowboy-hatt....................
Alltså, kan knappt skämta om det här. Det går emot alla min naturliga instinkter. Det är inbyggt i min personlighet att hata västar, cowboy-boots och hattar. Känner hur det kryper i huden och hur min själ vrider sig i plågor bara av tanken på att iklädda mig utstyrseln nedan......




Usch. Jävla cowboys.

Adjö.

PS. Helt seriöst så säljs indian-huvudbonaden på H&M. Jag vet inte ens vad jag ska säga om det. 


Kommentarer
pj säger:

kanske äre så att h&m är trötta på vädret och tycker att folk ska köpa deras fjäder-vad-det-nu-är och börja med diverse väder-danser...

2012-06-24 | 08:57:02
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback