Mer än livet självt.

Vänner.
Igår var jag på Gekås. Jag älskar Gekås. Typ mer än livet självt. Hittade massor av fantastiska saker och är således extremt jävla asnöjd. På kvällen va jag hemma och fikade hos mamma och pappa. Min bror är hemma från Sthlm så då får man passa på att träffa den lilla fjanten så mycket som det bara går!

Hur som haver. Idag är jag ledig från jobb, vilket gjorde att jag snabbt avgjorde att jag även är ledig från plugg. Ska därför inte inte göra ett jävla skit idag. Kanske laga mat. Eller så äter jag chips. Det går ju också!

Jaja, nog tjötat. Här är lite random bilder som inte har något med inlägget att göra:





Kommentarer
pj säger:

alltså du är så fin min lilla bebis!!!!!!! LOVE<3

2012-06-20 | 16:23:15
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback