Smidig som en panter.

Vänner!!

Imorse vaknade jag och mådde lite... Instabilt? Då tog min lilla cykel och cyklade hem till Pj. Fina underbara Pj. Och som vanligt så känner jag mig nu glad igen efter lite prat och kaffe.

Hur soooom helst, så cyklade jag snabbt som vinden på vägen hem och lyssnade till denna dänga:



Har nog aldrig känt mig så cool i hela mitt liv. Hade dessutom mina lila rayban-kopior på mig och mimade till. Gjorde också coola tecken med mina små händer. Viftade och hade mig.
Höll på att bli överkörd av en svart skåpbil. Men jag väjde smidig som en panter och pekade sen FUCK YOUUUU till bilden, som den lille gangstern jag är.
Nä, det gjorde jag ju inte. Jag hytte lite med lill-näven och cyklade vidare. Men jag va ändå cool. 

WAUWAWIWA.

Adjö.

Kommentarer
pj säger:

du är alltid cool och jag mår bra av dig

2012-06-13 | 23:37:14
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback