Staden av halm.


Vänner!
Idag har varit en mycket produktiv dag för er favorit-bloggare (i hela världen). Jag har varit så effektiv! Så effektiv att jag nästan skrämmer mig själv. Eller ja. Jag har fått mycket gjort iaf...

Jag haaaaar bla storhandlat med mor min, pluggat, fikat med Hanna, pluggat lite till, tvättat, städat mitt lägenhet samt diskat två gånger. Bra va? Tack!

Bästa på hela dagen och faktiskt bästa på.... jaa, väldigt länge, var att få träffa Hanna igen. Har inte träffat den lilla sparvungen sen jag flyttade från Sthlm tror jag. Eller nej förresten, senast var på Gavin Degraws konsert i Februari.
JAJA. hur som haver så var det längesen. Insåg nog först nu när vi träffades hur mycket jag har saknat henne. Fina Hanna!



Dessutom saknar jag nu också Stockholm så jag håller på att avlida.... DÖR typ av tanken att jag måste vara kvar i staden av halm ETT HELT ÅR TILL... Det enda bra med Halmstaden är ju att det är nära till lill-familjen min och till mina fina vänner! AJA.

Sluttjötat nu. 
 

Adjö.



Kommentarer
pj säger:

åh vad fin bild på Hanna:) Jag är glad om du är i halmstad för jag älskar ju dig.. men jag är mest glad om du är mest glad!!!:)

2012-06-26 | 10:06:58
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Hanna säger:

Åh fina fina du, jag saknar dig också!! Längtar redan tills augusti när du kommer upp :) Kramar!

2012-06-26 | 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback