Tjöt.

Hallå där!!!

Jaaaa, det är ett bra hetsigt liv jag lever för tillfället. Låt mig förklara. Jag pluggar 100 %, motsvarande ett heltidsjobb (är dock inte det, eller iaf inte hela tiden) och sen jobbar jag typ 80%. Det blir 180%. Det är mer jobb och plugg än det finns tid. Dessutom måste jag värna om mina små, små vänner och lilla familjen (min biologiska OCH min två fluffisar). 

SÅLEDES, så kanske bloggen blir något lidande under sommaren. Ska dock göra mitt bästa för att hålla den vid liv... Blir så ledsen när jag tänker att jag inte skulle ha den :( UHHH. FÅR EJ SKE.

Jaja, nog tjötat!

 

Såhär ser jag inte ut idag. Är snäppet fulare skulle jag säga. 

Jag skulle vilja påstå att jag är mer lik Gollum än damen på bilden. Sorgligt men å så sant. 
Är ju faktiskt en riktig fiskälskare. Eller ja i alla fall lax. Vet ej om det är en lax Gollum äter på bilden, men känner ändå en sammhörighet med karln.

 

Adjö.

 

 


Kommentarer
pj säger:

HAHAHHAHHAA din sjuka jävel!

2012-06-19 | 08:09:39
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback