Döp min lill-katt.



Goddag vänner!
Idag skulle jag gått i skolan. Det gjorde jag inte. Varför? Delvis för att Becca är sjuk och delvis för att mina katter bråkar satan. Båda? JA TVÅ!!

Vill ni veta varför det är två?!? Jo för jag har adopterat en liten rädd kattkille på 6 månader. Han är en vildkatt från början och har varit superundernärd och är livrädd för människor. Han är liten, skruttig, tuffsig, smal och världens sötaste. Så nu börjar mitt arbete med att göra lill-katten trygg och säker i mitt hem. Meja hjälper mig genom att fräsa åt honom och jaga in honom under mattan. Snällt. Tack.

Jaja, han är som sagt jätterädd, men ibland så är han så kelig att han glömmer bort att han är rädd och kelar med min hand. Sen vips så kommer han på det och springer och gömmer sig. I detta nu sitter han och gömmer sig under mattan med en leksaksmus med mynta som han fick av mig i inflyttningspresent. 

Ska försöka ta en bild sen tänkte jag! Så ni får se det lilla livet.
Nu kommer vi dock fram till den stora och VIKTIGA frågan. Vad ska han heta?
GE MIG FÖRSLAG!?




Kommentarer
pj säger:

MILO!!!!

2012-03-06 | 09:01:28
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback