Ett mörkt hörn.



Nu äro äntligen gruppupsatsen klar och livet leker åter igen. Eller jaa, leker och leker. Man kan säga att livet lite stillsamt och dystert kör ett leksakståg fram och tillbaka i ett hörn. Ett mörkt hörn. Typ så är livet nu kan man säga.

como hacer un gif

Hur som haver, ikväll ska jag hem till mammsen och pappsen och äta mat och rensa lite kartonger som jag har lämnat där. Orkar egentligen inte rensa någonting, eftersom jag är förkyld som en motherfucker, meeeeeen måste börja. MÅSTE BÖRJA.

För att muntra upp mig under denna muntra vecka så lyssnar jag på denna dänga:






Superglad låt.

Kommentarer
pj säger:

idag muntrar vi upp varandra;)

2012-03-17 | 07:45:53
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback