Fantisera om män.


Godmorgon vänner!
Jag har idag varit uppe sen klockan 8 och skrivit på min lill-tenta, som ska vara inne imorgon klockan två. Känner ingen större tidspress just nu, tror att jag kommer hinna klart till i eftermiddag, så det ska inte vara några problem!

Meeeeeeeeen det är ju så jävla trååååkigt. Vill mycket hellre cykla runt på min cykel i solen, leka med katterna, fika, leka med vänner, se på film, se på serier, fantisera om män, duscha med fantasi-paul, laga korv-stroganoff osv. 

Får helt enkelt stå ut och göra något av det där roliga sen när jag är klar. Blööh.



Adjö.

Kommentarer
pj säger:

längtar tills på fredag. du, jag, mat och vin

2012-03-07 | 12:18:12
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback