Jävla mobbare.


Vänner! Igår var en händelserik dag.... Mejakatten blev jättesjuk på morgonen och vi fick åka till veterinären och hålla på. Det visade sig att hon hade kattsnuva, en typ av influensa typ. Hoppas verkligen att det går över snabbt som vinden!

På kvällen igår var Pj här och vi åt middag och drack vin, askalas som vanligt. Vi började också med en vinlista, där vi listar och sätter stjärnor på viner vi har druckit! Liksom för att komma ihåg vad vi tyckte om vinet. Mycket smart!

Idag är jag lite trött och seg, så jag sitter i lill-soffan min och tittar på BB 24/7. Hatar Marcel, Sipan och Hanna R. Jävla mobbare.




Adjö.


Kommentarer
pj säger:

jag hatar dom också!!!!! jävla idioter

2012-03-12 | 09:20:08
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback