Ju större desto bättre.


Goddag vänner!
Idag skriver jag tenta. Som vanligt. Känns liksom lite som att det är det enda jag gör nuförtiden. Har insett att jag hellre har en jättetenta än en massa små fjutt-tentor. Jaja, inget att göra!

Egentligen ska den inte vara inne förrän på fredag, men ska försöka bli klar idag, så jag kan slappa imorgon (och tvätta) och sen åka till Gbg på torsdag med gott samvete. Vad ska jag göra där undrar ni? Jooooo, jag ska hälsa på Amelie som ju har bytat ut Lunds mysiga små gator mot Göteborgs storstadsbuller. Det gjorde hon rätt i tycker jag. Älskar storstäder, ju större desto bättre!! Som så mycket annat... HEHE.

Jaja, nu ska jag fortsätta skriva på lill-tentan! Hörs sen.



ADJÖ!

Kommentarer
pj säger:

åh så underbart att få träffa amelie!! hälsa från mig;)

2012-03-21 | 11:09:49
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback