Rakar lill-benet.


Vänner! Jag fick idag ett mail från en läsare. Mitt första fan-mail! Det var då fan på tiden... Varför har ni låtit mig vänta så länge? Varför har ni hållit mig på halster? Förstår mig inte på er ibland.

Hur som haver, så var det mycket kärlek i mailet. Vilket gjorde mig glad långt in i lill-själen min!!
Dock avslutades det med en liten fråga. Frågan löd: Gör du ingenting annat än äter middagar och dricker vin? På riktigt så var det frågan. 

Men herregud vänner, jag trodde ni var klokare än så (Nej. Nej det gjorde jag inte). Hur som helst så trodde jag att ni förstod att jag inte skriver ut ALLT jag gör i min blogg. Det skulle bli så extremt långtråkigt för er. Jag tänker mig att ni kanske inte är SUPERintresserade av att läsa en massa inlägg om hur jag diskar, lagar mat, petar i näsan, rensar kattlådan, rakar lill-benet och dammsuger kattställningen. Trodde liksom inte att det var av intresse. 

Snälla säg att jag har rätt? Säg att ni inte vill läsa om ALLTING jag gör. Blir en så jävulskt tråkig blogg då.

Jaja, jag är hur som helst tacksam för varenda en av er. VARENDA LITEN LILL-LÄSARE!



Kommentarer
pj säger:

fast äta middagar och dricka vin är ett rätt fint liv.

2012-03-14 | 07:25:56
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback