Skyll på den lille jäveln.

Vänner!
Jag har fått stränga order av diverse människor (ingen nämnd ingen klämd) att blogga igen, vilket ju är trevligt. Hade varit tråkigt om folk jublade, klappade händerna och hjulade runt hemma i vardagsrummen för att jag inte hade bloggat.

Sååå varför har jag inte bloggat då? Jo kära vänner, jag har ju ingen dator i min ägo. Visst kan jag blogga från mobilen, men det är så JÄVLA jobbigt ska jag säga er. Mobilen min lever sitt eget liv rent stavningsmässigt, den stavar på ett helt eget unikt vis skulle man kunna säga.

Så om ni läser något här i bloggen de närmsta veckorna som låter helt orimligt (mer än vanligt då) så lägg skulden på den lilla jäveln som ansvarar för rättstavningen i mobilen. Ja men ni vet, han? Det är hans fel. Skyll på honom helt enkelt. Icke mig.

Okej? Bra!
Adjö.


Kommentarer
pj säger:

duktig du är som orkar blogga bebis

2012-03-28 | 10:01:24
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback