Stackars lill-datorn min.

Herregud. Livet är så tröttsamt ibland. Nu har datorn min gått sönder! Ni som känner mig vet att datorn är min lilla bebis, och nu hänger dess liv på en mycket skör tråd.. Stackars datorn :/

Därför bloggar jag nu från mobilen, på tåget till götlaborg och Amelie. Det är i detta nu min enda lycka här i lill-livet mitt, att jag får två dagars semester från skiten. Ska inte gnälla mer än nödvändigt men min psykiska hälsa är liksom inte så stabil just nu. ORKAR inte mer krångel nu.

Så nu har jag gnällt klart! Nu blickar vi framåt mot nya gröna gräs osv. Hörs kanske sen, eller imorgon. (om jag fortfarande är vid liv då, vem vet)

Adjöken!

PS. Har åtminstone mitt nya halsband på mig idag. Det är bra!


Kommentarer
Becca säger:

Hallå där snygging eller!! Kram

2012-03-23 | 17:22:30
Johanna säger:

Det var till råga på allt ett väldigt snyggt halsband!

2012-03-24 | 09:20:53
Bloggadress: http://Vackralilladu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback