Jag är skitful, ser ut som en flata och är dum i huvudet.



Fick idag en tråkig kommentar av en anonym liten människa. Det stod på ett ungefär att jag var skitful och att jag inte skulle tro att jag va snygg för det är jag inte. Jag ska veta att jag är skitful. Och dum i huvudet och att jag ser ut som en flata. Hur nu en sån ser ut? 

Jag känner bara att jag blir så trött. Jag blir så trött i lill-hjärtat när jag får en sån kommentar. Jag är varken skitful eller dum i huvudet. Jag är riktigt snygg i vissa ljus och ibland odrägligt smart, det vet jag. Sen kan du tycka vad du vill om det. Det är okej, det är ett fritt land, vi har yttrandefrihet osv. Jag förstår bara inte VARFÖR du ska dela med dig av dina åsikter till mig. FÖRSTÅR INTE!

Jaja, nu skiter vi i dig. Nu kan du och dina hatiska kommentar gå och hata någon annanstans. Här är du varken välkommen, rolig eller lyckad. Här är du bara sorglig.


Kommentarer
Lollsos säger:

Håller med dig Julia, DU ÄR SNYGG! Så försvinn du konstiga kommentarare, du är onödig!

2012-03-13 | 21:25:28
pj säger:

alltså.. jag blir så trött och ledsen i hjärtat. Du är finaste bebisen

2012-03-14 | 07:23:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Gaymasen säger:

"Jag är riktigt snygg i VISSA ljus" hahaha, åh jag dog av skratt.



Och skit i sådana kommentarer. Radera. Slå bort. Ta inte åt dig. Jag har fått måååånga olika sorters kommentarer. För det mesta får jag bara snälla och fina, men ibland slinker det in elaka gliringar. I början tog jag åt mig. Tänkte mycket om det är så, varför? blabla. Men sen slår jag bort det. Bästa du kan göra är att radera kommentaren, inte låta den anonyma personen som inte vågar stå för vad hen tycker få någon space. You're awesome. :)

2012-03-14 | 11:31:33
Bloggadress: http://gaymasen.se
Sara säger:

Åh så arg jag bli !! Du är vacker snygg smart och allt Julia :) Den anonyma kanske pratade om sig själv men inte förstod det ;)

2012-03-17 | 21:24:24
Bloggadress: http://danssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback