Äcklad av mig själv.


Hallå däääär!
Idag har varit en ganska bra dag mååå jag säga. Den började med en (typ) välförtjänt  sovmorgon, följt av lite tvätt och annat fix. Sen hörde Pj av sig och frågade om jag ville dricka en snabb kaffe. Vilket jag ju såklart villle.

Meeeen den snabba kaffen blev snart tre timmar, sen gick vi och handlade på Willys. Hon köpte nyttiga saker som grönsaker och liknande medan jag köpte två rör pringles och en ta-bort-hår-rullare. Mitt liv i ett nötskal. Onyttigheter och katthår. Det enda som fattas är ett glas vin och en mustasch. 

Huuuur som haver! Nu sitter jag således här, äcklad av mig själv. Lite lätt illamående, eftersom det enda jag ätit idag är chokladbollar och chips. (Mamma! Läs; en näringsrik och balanserad kost innefattande protein, nyttiga fetter, vitaminer, kolhydrater etc) Men ändock glad och nöjd!

Jaja. Såhär snygg är jag idag.


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

älskar våra "snabb-kaffe" och älskar dig!!!

2012-05-17 | 08:12:53
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback