Coola katten.

Alltså, vänner!
Jag ber om ursäkt för mitt extremt torftiga bloggande. Borde skämmas, fast det gör jag såklart inte. Har ju ingen skamm i kroppen jag.

Hur som haver så har det varit fucking jävla stråååålande väder i staden av halm de senaste dagarna! Det känns nästan overkligt härligt.

Jaja, har ju inte berättat om helgen heller.......... Meen i korta drag så lekte jag i fredes med Maria och sötaste John, sen med Linnea på lördagen, sen kalasade jag hos Pj och sen drog kalaset till Morfars och Mårtensson och seeeen lekte jag med Ida och Minna i söndes. Mycket bebisar och mycket vin! Ganska normal helg, således.

Känner att jag inte låter er vara med lika mycket i mitt liv på sistone. Ska bli bättre på det.. Typ. Snart.

Jaja. Helt jävla meningslöst inlägg det här. Skämms dock inte nu heller.



Med vänliga hälsningar / coola katten 


Kommentarer
pj säger:

bra helg!!!!=) haha hade så skoj i lördags;)

2012-05-25 | 06:37:29
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback