Helgens event.


Alltså vänner. Jag måste ju också ta upp helgens event som jag så elegant travade förbi i mina förra inlägg. I fredes var jag hos la familia och delade ut presenter till höger och vänster.
Varför? 1. För att jag är snäll. 2. För att mamma och pappa passade mina små hårbollar när jag va på Kreta.
Ursäkta? Varför Linnea fick present? Nää. Det kan man undra. Jag har ju inte ens fått födelsedagspresent av henne..................... Den lilla jäveln.


Huur som haver! I lördes var jag hos Amelie och Timotej på deras inflyttnings/födelsedagsfest. Mycket trevligt kalajs! På många sätt. De flesta sätten skall icke tas upp i den här bloggen. Men trevliga som sagt.

Igår låg jag raklång på soffan och åt chips och drack kaffe. Hela dagen.

Slut på helg = slut på inlägg.



Adjö.

Kommentarer
pj säger:

Har du fått din present??? MER PRESENTER!!!!=)=)

2012-05-15 | 07:44:28
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/
Anonym säger:

He he häftigt,att du kunde rita så bra Jullan:)

2012-05-15 | 10:54:55
Amelie säger:

Tack för besöket bästis! :D p.s. Vilket finger ska föreställa mig? Jag vill vara den med slipsen! d.s.

2012-05-15 | 17:14:28
Bloggadress: http://amylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback