Inser nu i efterhand att det heter Kenya och inte Keno.


Hallå där!!
Nu äro jag tillbaka. Jag är åter upp på hästen. Nu kör vi så det ryker. Fullt ös medvetslös etc.

Resan till Kreta var fantastisk. FANTASTISK. Har nog aldrig haft det så avslappnat och underbart. Typ någonsin. Är så glad, så glad, så glad att jag åkte. Och jag är kanske ännu gladare att jag åkte med Pj.

Jag har lite bilder från la reeeza i mobilen, men de har inte funnit sin väg in i min dator ännu. Således får ni vänta en skvätt på att se dem. 

För övrigt så får jag hela tiden höra att jag inte är alls brun. Jag vill dock tilläggas att om man jämför med min ENORMA likblekhet innan resan med hur jag ser ut nu, så ser det ut som jag nu kommer från ett annat mer exotisk land. Ett land där människor har oerhört mörk hud. Typ Etiopien, Uganda, Keno (inser nu i efterhand att det heter Kenya och inte keno. Men det var ett ärligt misstag) osv.

Summa kardemumma: med information kring min tidigare vattenliks-bleka hud i åtanke, så är jag SUPERbrun. SUPERBRUN.

Jaja, tack för mig.


Adjöööö.

Kommentarer
pj säger:

Du är bäst och finast och brun och söt!!!

2012-05-14 | 22:44:26
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback