Inte mitt stoltaste ögonblick.


Godafton vänner!
Ber om ursäkt för dåligt bloggande. Men det har pågått mycket de senaste dagarna. Igår firade jag och Amelie Valborg i Lund, vilket var fantastiskt roligt. Vi dansade som galningar och idag har jag träningsvärk i nacken och har sträckt mig i magen. Får kanske lite skylla mig själv, eftersom jag envisades med att headbanga och torrjucka mot golvet. Drog också av mig tröjan vid något tillfälle och viftade med den i luften. Men det var inte mitt fel, de andra hetsade mig eftersom jag först vägrade.

Inte mitt stoltaste ögonblick, men jag hade sjukligt kul!

Idag har jag bara försökt vårda min sargade kropp och har skrivit lite listor inför resan osv. FATTA att jag åker om bara två ynka dagar! På torsdag vid den här tiden så har vi landat på Kreta och befinner oss på vårt hotellrum. Herrejävlar i min lilla låda vad jag längtar. Helt galet!!


Jaja, hur som haver! Nu ska jag snart vika in hovarna. Låååång dag imorgon, med mycket saker som måste göra. 

Hörs då. Sov gott mina små sparvar.



Kommentarer
pj säger:

snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart<3

2012-05-02 | 00:06:56
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback