Jag mår som lill-hunden.


Hej hej hallå!
Alltså, jag gör verkligen inte ett jävla piss idag. Det här har jag gjort än så länge:

1. Youtubat i typ fem timmar, tittade bland annat på klipp på fiskar som bara finns i de allra djupaste vatten. Vidriga små jävlar de där fiskarna. Drömmer antagligen mardrömmar om dem i natt.

2. Pussat Milos lilla katthuvud i cirkus två timmar och fälde en tår för att jag är så snäll som räddade Milo från ett liv utan kärlek.

4. Fått ett smärre utbrott för att jag inte fick igång kaffebryggaren imorse, hotade att fylla den med kattmat och göra kattmats-kaffe i dess lilla kanna. Insåg snart att timern var av och lugnade ner mig.

5. Lipat för att Meja vägrade skeda imorse  och saknat Tjockafisen, som aldrig tackade nej till en riktigt intensiv skednings-session. 

6. Tittat på 50/50 (igen) och gråtit för att livet är så orättvist.

Vet inte om ni ser en röd tråd i dagens händelser? Jag är något av en lipsill. Skulle man kunna säga.

Jag är dock inte bara en lipsill, jag är också lat lipsill. Har inte varit utanför lägenheten på hela dagen. Längsta turen jag har tagit är till köket.
Ska dock försöka rasta lill-rumpan min om en liten stund, och släpa mig ut på en springtur. Är dock inte superpepp eftersom det spöregnar ute. Kisskorv.

Ursäkta? Hur jag mår idag? Jaaaa, som ni kanske märkt så är jag lite instabil.

Man skulle kunna säga att jag mår som lill-hunden nedan.



Sammanbiten och sorgsen.
Stackars mig.

Adjö.

PS. Kan tydligen inte heller räkna. En glädjens dag idag.

Kommentarer
pj säger:

Min lilla bebis. Du är så fin och underbar!!! Alltid!

2012-05-18 | 09:22:34
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback