Pauzzzzz.

Godmorgon mina underbara små vänner!!

Idag är dagen då jag och Pj åker till Kreta. LYCKAN! Hur som helst så innebär det att vi inte kommer höras på en vecka. Jag har bestämt att pausa bloggen under tiden och bara ha ledigt från allting. Även från er. Det är inget personligt... Eller jo, lite. Jag behöver en paus från era dumheter ett tag. 

JAJA, Jag gillar er osv. Och antar att jag kommer saknar er. Lovar dock ingenting. Vill inte sitta i skuld. 
Jag ska nu äta upp mina fiskbullar (jaa, jag äter fiskbullar till frukost. Gött.) och sen packa klart det sista! 



Adjöken.

Kommentarer
Ville Niskanen säger:

haha fyfan vad söt bild på hunden!!

2012-05-17 | 13:32:24
Bloggadress: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback