Med en liten, liten nagelfil, fila av alla fingrar på handen.

 
Hej.
Nej, jag är inte död. Men man kan tro. Är ju så jävla blek. Men det är jag alltså icke. Är däremot lite småfull. Varför? För att jag har upptäckt att sitta och skriva ut intervju efter intervju på datorn gör mig självmordsbenägen. Skriver ju C-uppsats för tillfället med Beccus. Vi intervjuar tonåringar och skriver ner intervjuer för glatta livet.

Det går bra. Enda problemet är att jag har så tråkigt när jag skriver, att jag helt plötsligt kommer på mig själv med att sitta och fantisera olika sätt att amputera diverse kroppsdelar istället för att faktiskt skriva.
EXEMPEL: Med en liten, liten nagelfil, fila av alla fingrar på handen. En i taget. FIL FIL FIL..... FATTAR NI hur lång tid det hade tagit?!?!? MINDBLOWING..

Då känns ett par glas vin inte som en så dålig ide. Det är liksom det eller ta mitt eget liv. Om alternativet är att dö, vem är då jag att säga nej till ett par glas vin?

JAJA.



Adjö.
 
PS. Ja, jag har pyjamas på mig. Man får dricka vin i pyjamas. OM man har kex och ost. Vilket jag har.

PS 2. Nej. Det är inte patetiskt att dricka vin och äta ost och kex ensam. Det är... Självständigt. Independent woman osv.




Kommentarer
pj säger:

Det är ju SÅ himla smart av dig att hitta sätt som livar upp skrivandet. Bra gjort Julie.. bra gjort.

2012-11-11 | 10:13:40
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Lena säger:

Beccus, nä Baccus! ;)

2012-12-04 | 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback