Jag ökar mina chanser.

Häj.

Idag har jag skrivit hemtenta. Eller ja... Egentligen borde det stå "idag har jag lockat håret". För jag la ner mer tid på det än på att skriva tentan. FÖRSTÅR inte när/hur/varför jag blev så här lat? Känner mig som en blobb. Tjock, trög och oformlig. I min person då alltså. Inte rent fysiskt.

Eller jaaa.. Jag har ätit jävligt många plommon idag. En hel korg för att vara exakt. Så lite blobbig i kroppen är jag nog allt.

Ja, just det. Mitt plommonberoende från förra hösten har åter gjort intåg. Yay. Hurra. Hurra. Tur jag inte har en pojkvän. Man blir ju lite bubblig i magen av plommon. Som ni kanske vet. 


Jag behöver kanske inte gå in på det närmre. Vi kan väl bara säga att ingen katt kommer sova i min säng inatt.


JA, jag inser att jag inte direkt ökar mina chanser hos det manliga könet med det här inlägget.
Men det skiter jag i............ Såg ni vad jag gjorde där? Skiter! SÅ fyndig.

Okej.

Godnatt.



OBS: Gammal plommonätar-bild, från förra hösten. Är ganska.... blek på bilden.
Är tyvärr ännu blekare nu.

Kommentarer
Becca säger:

Men ack så snygg! Och det manliga könet är inget att stressa efter ännu! Du vet,

2012-10-17 | 07:15:51
pj säger:

Nemen jag kan inget annat än att hålla med Becca!!! och ang tentan, kämpa på lilla bebis! Du vet att jag alltid är stolt över dig

2012-10-17 | 08:21:47
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback