Skyll på min moder.


Godafton kära vänner.

Har liksom ingenting att säga er. Mest för att jag inte orkar överrösta Solveig. Ja, men ni vet, Solveig? Min granne. Hon är aggressiv något så djävulskt. Hon och Göran tävlar i detta nu om vem som kan vråla flest fula ord. Jag skulle vilja påstå att Solveig leder med övertygande 145 - 0.

Ursäkta? Hur jag vet detta? Jag kan eventuellt ha huvudet tryckt mot min sovrumsvägg. Annars hör jag inte vad dem säger. Ni tycker det är ett sjukligt beteende?
Det tycker jag VERKLIGEN är att ta i. Jag kan dessutom inte hjälpa det. Jag har ärvt min nyfikenhet. Skyll på min moder. Jag tvår mina händer osv.

JAJA, nu får ni njuta av mitt bleka lilla fejs tills vi hörs igen.
VARSÅGODA och adjö.


Kommentarer
Pj säger:

Men alltså.. När ska dom två göra slut? Åh vad trött jag blir! Du är såååå znygg så jag blir helt till mig.

2012-10-02 | 23:38:33
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Hanna säger:

Snygging!!!

2012-10-03 | 21:03:06
Cissi säger:

Underhållande och läsvärd blogg!! You go girl :))

2012-10-03 | 22:57:01
Bloggadress: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback