Varför uppmuntrade ni mig?!

Häj och välkomna.
Till mitt liv. Som psykiskt sjuk.

Idag har jag pluggat med Becca Becisaliuz som numera är hemma i staden av halm och åter i min närvaro. Mycket trevligt och behändigt!!
Efter det har Pj varit här och ätit middag och druckit vin. Därav den något underliga meningsuppbyggnaden jag sportar i detta fantabulösa inlägg. Jaja, hur som haver. Pj är bäst (INGEN PROTEST).

Kom precis på en grej!! 
Ni som känner mig sen mina unga år. Kommer ni ihåg när jag ALLTID gjorde såhär med tungan när jag ville va "lite rolig"? 


Varför sa ingen till mig att det var äckligt? Varför berättade ingen att det var ett VIDRIGT beteende? Varför uppmuntrade ni mig?!

Jag hatar er för det. Jag klandrar er för de ungefärliga tre åren av mina liv som jag har ÄCKLAT bort. 
FY FAN för er.

Adjö.
 

Kommentarer
Pj säger:

Hahahahhahahahahaa fyfan vad roligt! Åh vad önskar att jag var vän med dig då så jag kunde ta del av detta. Tack för en underbar kväll btw, jag är matt av all mat och kärlek.

2012-10-02 | 01:02:38
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Pj säger:

Hahahahhahahahahaa fyfan vad roligt! Åh vad önskar att jag var vän med dig då så jag kunde ta del av detta. Tack för en underbar kväll btw, jag är matt av all mat och kärlek.

2012-10-02 | 01:02:38
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback