TITTA PÅ MIN TRÖJA.


Goddag vänner.

Jag sitter i detta nu i min lilla pyjamas och dricker en skvätt kaffe. Ber för övrigt om ursäkt för mitt kryptiska inlägg härom natten. Alltså, jag hatar inte människor. Ni är så ansträngande att ha att göra med, det är bara det. 
Jag hatar er inte, meeeen jag älskar fortfarande katter mer. Det kommer ALLTID vara så. 
Eller ja, i varje fall fram tills människor skaffar heltäckande päls, små, små mjuka öron, fluffiga magar och blir stumma. 

Jaja, nu måste jag äta mat, duscha osv inför skolan. MEN FÖRST måste ni titta på min nya fina tröja.
TITTA!!!
TITTA SA JAAAAG.
Titta.
create an animated gif


Adjöööö.

PS 1. Jag hade också mina fiiiina sammetsbyxor på mig!

PS 2. Den här bilden äro icke från idag utan från i föööörrrrrrååååårrrr.

Kommentarer
Becca säger:

Tur för mig.

2012-09-18 | 13:30:14
pj säger:

alltså åååååååååååh du är så jävla snygg!!!!!!

2012-09-18 | 14:20:01
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se
Lena säger:

Sammetsbyxor?! Och kattägare... ;D
Men de är fina just nu! :O

2012-09-18 | 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback