Vill göra små, små mustasch-kopps-barn.


Vänner. Jag vet inte om jag har nämnt att Pj är typ världshistoriens mest fantastiska människa? Kan inte minnas. Hur som helst, så är hon det. 

Jag vet däremot att de flesta av er vet om att jag är typ besatt av mustascher. Alltså inte män MED mustascher. Utan mustascher i sig själva. HÄR kan ni läsa om när jag skriver om lite olika mustaschtyper, mycket trevlig läsning om jag får säga det själv! 

Hur som haver så har jag ju fått ett mustasch-halsband av Pj i julklapp, så fint!

Och häromdagen fick jag.............. en mustasch-kopp! Är oförskämt nöjd. Älskar den. Vill göra små, små mustasch-kopps-barn med den. DEN ÄR MITT LIVS KÄRLEK. KÄÄÄÄRLEK!!!!

Såhär jag ut när jag dricker ur min mustasch-kopp, nöjd och glad. Och blek. Och sliten. Jaja. Även solen har sina fläckar!


online gif maker


Adjö.

Kommentarer
pj säger:

så vacker du är med din mustaschkopp. Precis som jag trodde!!!!

2012-03-08 | 20:19:17
Bloggadress: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback